Potrivit Fiat, este prima mașină electrică a companiei și, deși este binecuvântată cu un stil similar cu cele clasice, a treia generație 500 este descrisă ca o mașină cu linii curate și elegante, mică și agilă. Se alătură noului Fiat 500 Hibrid lansat recent. 
 Noul stil pare același, în ciuda a ceea ce spune Fiat, dar noile faruri de culoare și partea frontală ordonată conferă modelului 500 un aspect mult mai curat. Așezat pe noua sa platformă, are dimensiuni mai mari la interior si ampatament mai lung cu 2 cm.  Deci, nu mai este cum era.  Vestea bună este că, deși ar putea fi mai puțin obraznic în oraș, este cu siguranță mai mare în interior.
Deci, cât de bună este o mașină electrică?
Deși rivalii Honda și MINI reduc gama de vehicule urbane EV cu noii lor intranți, în încercarea de a justifica cifrele lor de 120 de mile de la distanță la o incarcare, Fiat s-a asigurat că cei cu anxietate de autonomie nu vor avea de câștigat cu noul 500 Electric.  Este livrat cu o baterie de 42kWh pentru o autonomie de 200 de mile în testarea oficială WLTP și se încarcă rapid datorită unui încărcător  încorporat de 85kW.
 Cât de repede se va reîncărca?  Fiat spune că, dacă îl conectați la un încărcător rapid, va dura doar cinci minute să adăugați 30 de mile de autonomie și să îl luați de la (aproape) gol până la 80% va dura 35 de minute.  Acoperind toate bazele, acesta poate fi încărcat prin AC sau DC.

 Performanța este de obicei intensă într-un mod EV.  Puterea maximă este de 117 CP (87 kW), ceea ce îl face unul dintre cele 500 de accelerări mai rapide pe care le puteți cumpăra.  Timpul de 0-62 mph este de 9,0 secunde, iar 0-30 mph iar dacă  accelerezila maxim de 3,1 secunde.  Viteza maximă este limitată la 87 mph.

 Ce altă tehnologie mai primești?

 Deși este în primul rând o mașină de oraș, 500 Electric vine cu opțiunea de control automat al vitezei de croazieră inteligent, care combină păstrarea automată a benzii și o distanță predefinită între dvs. și mașina din față.  Este o veste minunată pentru cei care parcurg kilometri pe autostradă - vom vedea cât de mulți oameni acceptă opțiunea.
 Există, de asemenea, alte caracteristici mari, cum ar fi monitorizarea punctului mort, frânarea autonomă de urgență și asistență la parcare la 360 de grade.  Sistemul de infotainment de 10,25 inch este acum complet conectat și se bazează pe sistemul de operare Android.  Doriți să vă conectați telefonul smartphone?  Obțineți și Apple Carplay sau Android Auto.

 Conceput pentru încărcarea la domiciliu

 Dacă cumpărați ediția de lansare a Fiat 500 Electric, veți primi o cutie de perete gratuită - și aveți o mulțime de tehnologie conectată, astfel încât să puteți gestiona configurarea „conectare și încărcare” prin Bluetooth.  Avantajul încărcătorului de casă Fiat este că nu este nevoie să-l instalați profesional - vine cu 3kW scoase din cutie.

 Pentru cei cu cabluri decente acasă, cutia de perete poate fi actualizată la 7,4kW, permițându-vă să încărcați complet 500 Electric în puțin peste șase ore.  500 Electric vine de asemenea cu un cablu Mode 3 pentru încărcare de până la 11kW de la un punct de încărcare public.

 Mai trebuie să știi ceva?

 Așa cum se întâmplă de obicei într-un vehicul EV, acesta vine cu diferite moduri de acționare concepute pentru a recolta durata maximă de distanță pe care o puteți face.  Aveți Normal, Range și Sherpa - acesta din urmă fiind axat pe obținerea celor mai bune rezultate de la baterie, inclusiv un program de navigație care limitează viteza maximă la 50 mph și frâne în accelerație.

 Este „normal” de condus, în timp ce modul Range echivalează cu o acțiune cu o singură pedală, cu multă regenerare atunci când scoateți piciorul de pe accelerator.

Fiat 500 Electric este disponibil inițial în ediția de lansare La Prima Convertible, care primește faruri cu LED, tapițerie din piele ecologică și aliaje de 17 inci ca standard.  Ca de obicei, ediția de lansare va fi limitată în număr.
Pentru mai multe detalii, colegii noștri, de la Kampur Com, Brasov, raspund la toate întrebările despre modelele Fiat.
Fii la curent

Abonează-te la newsletter